مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 15:162017-10-18سياسي

در دیدار اعضای شورای شهر تهران لاریجانی: به مشکلات ترافیکی تهران رسیدگی شود


رییس مجلس تأکید کرد که باید به مشکلات ترافیکی و آلودگی های زیست محیطی شهر تهران رسیدگی جدی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی " به نقل از خانه ملت، اعضای شورای شهر تهران امروز چهارشنبه 26 مهر با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درخواست این شورا برای دیدار با مقامات عالی نظام گفت: از دکتر لاریجانی که دیدار با اعضای شورای شهر تهران را اجابت کردند تا اعضای این شورا دغدغه های خود را بیان کنند، قدردانی می کنم.

بر اساس این گزارش، رییس شورای اسلامی شهر تهران و روسای کمیسیون های تخصصی این شورا، گزارشی از برنامه ها و اولویت های و مسائل کاری خود به رییس مجلس ارائه کردند.

رییس شورای شهر تهران و روسای کمیسیون های تخصصی شورا در این دیدار با اشاره به ضرورت وجود درآمدهای پایدار برای شهرداری از رییس مجلس درخواست کردند که برای انجام پروژه های شهری باید شرایطی فراهم شود که شهرداری بتواند درآمدهای پایدار کسب کند.

اعضای شورای شهر تهران همچنین در این دیدار از رییس مجلس درخواست کردند که مجلس در زمینه مقابله با آلودگی های هوا و زیست محیط، رسیدگی به آسیب های اجتماعی، نوسازی بافت فرسوده، مشکلات حمل و نقل شهری، هویت بخشی معماری شهری و رفع کمبود منابع برای تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار اعضای شورای شهر تهران لاریجانی: به مشکلات ترافیکی تهران رسیدگی شود

در دیدار اعضای شورای شهر تهران لاریجانی: به مشکلات ترافیکی تهران رسیدگی شود