مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 14:502017-10-18دانش

تصویب 243 پروژه مشترک تحقیقاتی میان دانشگاه های ایران و 7 کشور جهان


قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل گفت: در حال حاضرتعداد 243طرح مطالعاتی مشترک میان دانشمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه های ایران و دانشگاه هایی از کشورهای استرالیا، - فرانسه، آلمان، ایتالیا، هند، پاکستان و آفریقای جنوبی تصویب و مورد تایید طرفین قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سالار آملی روز چهارشنبه در کارگاه مشترک ایران و فدرال آلمان در زمینه فعالیت های علمی، پژوهشی با اعتبار مشترک که در محل وزارت علوم برگزار شد، اظهار کرد: انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک با دانشگاه های خارجی گام مهمی در بین المللی شدن دانشگاه های کشور است.

رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم افزود: هدف از برگزاری این نشست پیدا کردن حامیان مالی پروژه های مشترک بین دانشگاه های ایران و آلمان است که این اقدام به تقویت همکاری های علمی دو کشور کمک شایانی می کند.

وی تاکید کرد: بین المللی شدن دانشگاه ها از اولویت های اصلی وزارت علوم است و یکی از محورهای بین المللی شدن دانشگاه ها، داشتن پروژه های تحقیقاتی مشترک دانشگاه های کشورمان با دانشگاه های سایر کشورهاست.

سالارآملی به پروژه مشترک جندی شاپور بین دانشگاه های ایران و فرانسه اشاره کرد و گفت: زمینه حمایت از تحقیقات مشترک بین محققان و اعضای هیات علمی ایران و فرانسه مهیا شده است و سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 243 پروژه مشترک تحقیقاتی میان دانشگاه های ایران و 7 کشور جهان

تصویب 243 پروژه مشترک تحقیقاتی میان دانشگاه های ایران و 7 کشور جهان