مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 12:502017-10-18دانش

دشمنان برای از بین بردن انقلاب صف کشیده اند


آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه اسلامی شدن علوم آموزشی و محتوایی نیازمند هم افزایی با علمای ربانی و فقیهان است گفت: علوم اسلامی، امری ضروری در دانشگاه است، - اما متأسفانه نتوانستیم در این عرصه به تحولی برسیم و بخشی از محتوای آموزشی برگرفته از غرب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر چهارشنبه (26 مهر) در دیدار فرهاد رهبر، رییس دانشگاه آزاد کشور و هییت همراه با بیان اینکه موضوع برجام یکی از ابزار فشار دشمن بود گفت: متأسفانه وقتی برجام را پذیرفتند، معتقدند شدند برجام فتح الفتوح است، ولی وقتی فتح الفتوح است که تحریم ها برداشته شود، اما منفعتی به نظام نرسید.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این بود که مواضع دفاعی کشور را تحت سیطره خود درآورد، اظهار کرد: نباید در این موارد کوتاه آمد و لازم است به دنبال حقوق خود باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان برای از بین بردن انقلاب صف کشیده اند و دائما درصدد توطئه هستند، بر بصیرت افزایی و وحدت آحاد مرد تاکید کرد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه نفوذ دشمن در منطقه بسیار زیاد است و حتی در خاورمیانه نگذاشتند محرم حسینی برگزار شود گفت: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و باید طوری فعالیت کنیم تا اجازه ندهیم بیش از این اسلام دچار آسیب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان برای از بین بردن انقلاب صف کشیده اند

دشمنان برای از بین بردن انقلاب صف کشیده اند