مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 12:002017-10-18پزشكي

پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت مدیرکل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت دکتر محمود فکری؛ مدیرکل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت را به خانواده، همکاران و اعضای سازمان جهانی بهداشت تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در این پیام ضمن ابراز تاسف از درگذشت دکتر فکری، به دیدار هفته گذشته خود با ایشان در حاشیه برگزاری شصت و چهارمین نشست کمیته منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در اسلام آباد اشاره کرد و یادآور شد: در این دیدار بر ضرورت تامین سلامت و بهداشت بهتر برای منطقه به بحث و گفتگو پرداختیم.

وزیر بهداشت در ادامه این پیام با بیان این که درگذشت زودهنگام دکتر فکری، همه همکاران حوزه سلامت در منطقه را دچار شوک و ناراحتی عمیق کرده است، به خدمات ارزشمند ایشان برای خدمت به سلامت مردم منطقه اشاره کرد و گفت: بی شک، ایشان در راه خدمت به سلامت عمومی درگذشت و از خداوند متعال برای ایشان طلب آمرزش دارم.

بنابر اعلام وب دا، دکتر محمود فکری مدیرکل اماراتی منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، هفته گذشته در نشست کمیته منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در اسلام آباد با وزیر بهداشت کشورمان دیدار و گفت وگو کرده بود.

وی در تیرماه سال جاری نیز به منظور شرکت در اجلاس مشورتی بررسی چالش های نظام مراقبت مقاومت میکروبی به تهران س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت مدیرکل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت

پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت مدیرکل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت