مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 11:552017-10-18سياسي

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیش از نیم قرن سابقه دارد


دبیر دوم شورای عالی حوزه علمیه قم گفت: جامعه مدرسین بیش از نیم قرن سابقه داشته و همواره مورد عنایت مراجع عظام تقلید و به ویژه امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مرتضی مقتدایی در آیین افتتاحیه هشتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در تبریز، با اشاره به اجلاسیه ای که در حضور مقام معظم رهبری برگزار شد، بیان کرد: ایشان در این اجلاسیه فرمودند جایگاه و احترامی که مدرسین حوزه علمیه دارند، اعطایی نبوده و عزتی است که نشات گرفته از خود اعضای جامعه مدرسین است.

وی با تاکید بر اینکه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از امام(ره) و تشکیل حکومت اسلامی زحمات فراوانی داشته و امروزه نیز خدمات بالایی را انجام می دهند، گفت: ارتباط تنگاتنگ و نزدیک با علمای بلاد، بزرگان و روحانیون یکی از کارهایی بود که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شروع کرده و طی آن سالی یک بار تشکیل یک اجلاسیه سراسری تحت عنوان "علمای بلاد" در برنامه قرار گرفت.

دبیر دوم شورای عالی حوزه ادامه داد: طی این اجلاسیه سراسری که سالانه برگزار می شد، علما و بزرگان حضور می یافتند و یک بار نیز آیت الله صافی گلپایگانی در جریان حضور در یکی از اجلاسیه ها گفتند که جلسه منظم و باشکوهی است و بهتر است که از علمای کشورهای خارجی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیش از نیم قرن سابقه دارد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیش از نیم قرن سابقه دارد