مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 11:552017-10-18سياسي

دیدار سیاری با فرماندهان اروپایی و دیگر کشورهای جهان در ایتالیا


سه شنبه شب در ضیافت شام اجلاس قدرت های دریایی منطقه ای در ونیز که امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان به عنوان مهمان ویژه دعوت شده است، - تعدادی از فرماندهان دریایی اروپا و دیگر نقاط جهان با امیر دریادار سیاری دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار با فرمانده نیروی دریایی بلغارستان، توسعه روابط بین دو نیروی دریایی ایران و بلغارستان مورد تأکید دو طرف گفت وگو قرار گرفت.

فرمانده نیروی دریایی یونان نیز در ملاقات با فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان ضمن اعلام آمادگی برای توسعه روابط با نیروی دریایی ایران، درگاه دیپلماتیک و وزارت امور خارجه را برای آغاز گفتگوهای پیشنهاد کرد.

جانشین نیروی دریایی اسپانیا نیز در دیدار با دریادار سیاری، ضمن تأکید بر علاقمندی کشورش برای توسعه روابط با نیروی دریایی ایران گفت: اکنون ما دیدگاه کاملاً باز و آماده گفتگو با نیروی دریایی ایران داریم و با آغوش باز از توسعه روابط بین دو نیروی دریایی را استقبال می‎کنیم.

فرمانده نیروی دریایی پرتقال در دیدار با دریادار سیاری ضمن یاد آوری مذاکرات و گفتگوهایی که در دیدار در حاشیه‎ی اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی اقیانوس هند بین دو طرف تفاهم شده بود، آمادگی خود را برای ادامه گفتگوها و به اشتراک گذاشتن دیدگاه ها برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سیاری با فرماندهان اروپایی و دیگر کشورهای جهان در ایتالیا

دیدار سیاری با فرماندهان اروپایی و دیگر کشورهای جهان در ایتالیا