مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 11:062017-10-18سياسي

علی علیزاده: غرب به دنبال ایجاد شکاف در ملت ایران و بهره برداری به نفع خودش است


غرب به دنبال این است که از شکاف های موجود در ملتی مانند ایران که با انقلاب اسلامی به سمت مستقل شدن حرکت می کند بهره برداری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، علی علیزاده تحلیلگر سیاسی ساکن لندن در همایش سیاست در عصر رسانه که از سوی بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، در گفت وگوی تصویری با حاضران در این همایش با بیان اینکه نباید از نقشی که رسانه در عصر جدید برای امپراطوری بازی می کند غافل شویم، گفت : از سال 1990 که با فروپاشی بلوک استبدادی شرق جهان تک قطبی شد با یک امپراطوری تمامیت ها انحصارطلب و توتالیتر سروکار داریم در واقع امروز سرمایه داری جهانی هیچ نقطه ای خارج از این نظام را تحمل نمی کند حتی اگر این نقطه کشوری کوچک مانند کوبا باشد.

وی با اشاره به اینکه نوک پیکان جهانی شدن نظامی گری ابرقدرت هاست گفت: سالانه 700 میلیارد دلار هزینه نظامی آمریکاست که این همچنان مسئله اصلی است.

علیزاده گفت: مسئله دیگری که وجود دارد سازمان تجارت جهانی است که استعمار را به شکل عمیق تر انجام می دهد در واقع وقتی که شرکت های چند ملیتی وارد کار می شوند کشور ها عملا قدرتی نخواهند داشت و این در حالی است که ما امروز از استقلال حرف می زنیم و آن را همچنان موضوع اصلی می دانیم و برای آن شهید می دهیم، ولی وقتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی علیزاده: غرب به دنبال ایجاد شکاف در ملت ایران و بهره برداری به نفع خودش است

علی علیزاده: غرب به دنبال ایجاد شکاف در ملت ایران و بهره برداری به نفع خودش است