مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 10:502017-10-18ورزشي

اشرفی: توسعه ورزش همگانی یکی از اهداف مراسم روز ملی پارالمپیک است


مراسم روز ملی پارالمپیک با حضور 35 هزار نفر امروز (چهارشنبه) در سراسر کشور در حال برگزاری است که این مراسم امروز با حضور سه هزار نفر جمعیت ورزشکار در مجتمع ورزشی میلاد نور با حضور مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولان، - کمیته ملی پارالمپیک، سازمان آموزش و پرورش مدارس استثنایی و روسای فدراسیون های مختلف در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بزرگداشت روز ملی پارالمپیک امروز با حضور شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمدعلی شجاعی رییس فدراسیون تیروکمان، امیرحسینی رییس فدراسیون ورزش کارگری و جمع کثیری از فدراسیون های مختلف و همچنین با حضور بیش از سه هزار ورزشکار معلول در رشته های مختلف در مجتمع ورزشی میلاد نور برگزار شد.

مسعود اشرفی، دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک درباره برگزاری دهمین مراسم روز ملی پارالمپیک و هدف از برپایی چنین مراسمی، اظهار کرد: با برپایی چنین مراسمی ما به دنبال توسعه ورزش همگانی در میان جامعه معلولان هستیم که امیدواریم با برگزاری چنین مراسمی در تهران و 31 استان دیگر بتوانیم در توسعه و ترویج ورزش همگانی و سوق دادن جامعه معلولان به سمت انجام فعالیت های ورزشی گام موثری برداریم.

وی گفت : اگر والدین کودکان معلول به این باور برسند که انجام فعالیت های ورزشی و سوق دادن فرزندان خود به سمت ورزش می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرفی: توسعه ورزش همگانی یکی از اهداف مراسم روز ملی پارالمپیک است

اشرفی: توسعه ورزش همگانی یکی از اهداف مراسم روز ملی پارالمپیک است