مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 10:512017-10-18بين الملل

عبدالباری عطوان تحلیل کرد بارزانی با اصرار بر همه پرسی، کردستان عراق را دو تکه کرد


نویسنده سرشناس جهان عرب، اصرار رییس حزب دموکرات و رییس منطقه کردستان را اشتباه توصیف کرد و گفت سیاست اشتباه او کردستان را به سمت تجزیه سوق داده است.

- بارزانی با اصرار بر همه پرسی، کردستان عراق را دو تکه کرد نویسنده سرشناس جهان عرب، اصرار رییس حزب دموکرات و رییس منطقه کردستان را اشتباه توصیف کرد و گفت سیاست اشتباه او کردستان را به سمت تجزیه سوق داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، عبدالباری عطوان ، نویسنده سرشناس جهان عرب در مقاله ای در روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم با این عنوان که آیا کار تجزیه کردستان به دو منطقه به جای تجزیه عراق شروع شده؟ ، تاکید کرد که شکاف بین دو حزب بارزانی و طالبانی زمینه تجزیه منطقه کردستان را فراهم کرده است.

در این یادداشت آمده است: ما هم مثل دیگران کنفرانس خبری که مسعود بارزانی، رییس منطقه کردستان (رییس حزب دموکرات، معروف به پارتی) برای اولین بار از زمان برگزاری همه پرسی استقلال این منطقه و تسلط نیروهای مشترک عراقی بر شهر کرکوک و میادین نفتی، فرودگاه و پایگاه های نظامی آن تشکیل داد، دنبال کردیم و منتظر بودیم که او مسئولیت همه تبعات قمار خود را پذیرفته و استعفای خود را از ریاست این منطقه و چه بسا از عرصه سیاسی اعلام کرده و پرچم را به دست افراد لایقی از بین رهبران حزب خود بدهد، اما چنین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالباری عطوان تحلیل کرد بارزانی با اصرار بر همه پرسی، کردستان عراق را دو تکه کرد

عبدالباری عطوان تحلیل کرد بارزانی با اصرار بر همه پرسی، کردستان عراق را دو تکه کرد