مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 10:312017-10-18سياسي

در گفت وگو با فارس: نمایشنامه طنز باید بتواند دردهای جامعه را بیان کند


مشاور کارگردان نمایش دولت ضعیفه گفت: نمایشنامه طنز خوب نمایشنامه ای است که بتواند دردهای جامعه را بیان کند و در عین سادگی و روانی، حرفش را بزند این نمایشنامه می تواند آموزنده باشد.

- سپیده میرصمدزاده مشاور کارگردان نمایش دولت ضعیفه در گفت وگو با خبرنگار تئاتر فارس عنوان کرد: در این نمایش تاریخ هر از گاهی ورق می خورد و حوادث تکرار می شود اما باید به خاطر داشته باشیم که از تاریخ درس بگیریم و از کنار حوادث آن ساده و بی تفاوت نگذریم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به حقوق زنان گفت: حقوق زنان بخشی از حقوق انسانی است که باید این فرهنگ در جامعه شکل بگیرد زنان در همه عرصه ها از سیاسی گرفته تا اقتصادی و فرهنگی می توانند حضور جدی داشته باشند.

میرصمدزاده با اشاره به ضرورت پرداختن به تلنگرهای تاریخی گفت: نقش زنان را در هر هیچ دوره تاریخی نمی توان حذف کرد چرا که حضورشان توانسته سرنوشت آن دوره تاریخی را تغییر دهد و حوادث زیادی را رقم بزند.

وی با بیان اینکه نمایشنامه باید تأمل برانگیز باشد و در عین روانی و سادگی، حرف خود را هم بزند، توضیح داد: بسیاری از حرف های جامعه و مشکلات را می توانیم با زبان طنز بزنیم بنابراین این طنز دیگر شوخی و لطیف نیست دردهایی است که باید درمان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس: نمایشنامه طنز باید بتواند دردهای جامعه را بیان کند

در گفت وگو با فارس: نمایشنامه طنز باید بتواند دردهای جامعه را بیان کند