مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 10:202017-10-18بين الملل

عکاسی علیه شکار، کمپینی برای نجات طبیعت با هنر


حیوانات دارند تمام می شوند، همین طور جنگل ها، دریاهای تمیز، آب شیرین، یخ های قطبی، و حتی هوای قابل تنفس، همه چیز دارد تمام می شود و کسی نمی تواند ماشین تخریب بشر را متوقف کند، - هر چند هنرمندان ناامید نمی شوند! ایسنا، فاطمه کریمخان: گروهی از عکاسان در سال های مختلف، در مناطق مختلفی از دنیا از دخالت بشر در کشتار حیوانات عکاسی کرده اند که برنامه عکاسان علیه جرائم زیست محیطی نام گرفته است.

گاردین برخی از عکس های آنها را منتشر کرده است.

این برنامه از عکاسان دنیا می خواهد با ثبت تصاویری از شکار و بدرفتاری با حیوانات ، کمک کنند مردم دوباره به رفتارشان با حیوانات و طبیعت فکر کنند.

هنوز هم در برخی آب های آزاد، از جمله آب های مکزیکو، کوسه های در معرض انقراض را شکار می کنند، تا از باله هایشان سوپ باله کوسه درست کنند؛ غذایی بسیار گران قیمت که بیشتر در رستوران های آسیایی سرو می شود و از مهم ترین دلایل در معرض خطر قرار گرفتن کوسه هاست.

عکاس: برایان اسکری اورانگوتانی که در عکس می بینید، روزی سه بار از قفس بیرون آورده می شود تا برای تماشاگران یک سیرک برنامه اجرا کند، و اگر فکر می کنید خودش دوست دارد این کار را انجام دهد، و با رضایت خاطر لباس می پوشد و سر کار حاضر می شود، اشتباه می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاسی علیه شکار، کمپینی برای نجات طبیعت با هنر

عکاسی علیه شکار، کمپینی برای نجات طبیعت با هنر