مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 23:002017-10-17سياسي

به اقدامات فرهنگی رنگ و بوی سیاسی ندهید


رنگ و بوی سیاسی دادن به اقدامات فرهنگی در هر مکان و در هرکشوری کار درستی نیست، اما خوب است که سیاستمداران و دست اندرکاران سیاسی نیز تا حدودی با تفکرات فرهنگی آشنا باشند.

- سفیر ارمنستان در ایران گفت: رنگ و بوی سیاسی دادن به اقدامات فرهنگی در هر مکان و در هرکشوری کار درستی نیست، اما خوب است که سیاستمداران و دست اندرکاران سیاسی نیز تا حدودی با تفکرات فرهنگی آشنا باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرتاشس تومانیان سه شنبه 25 مهر، در آیین افتتاح نمایشگاه مشترک ارمنستان و ایران؛ خاطره یک سرزمین که در جمع سفرای 30 کشور و در موزه ملی ایران سخن می گفت، اظهار کرد: ایمان دارم تاریخ بین دو کشور عمیقا به هم پیوسته است و هیچ خطری رابطه ایران و ارمنستان را تهدید نمی کند.

او برگزاری این نمایشگاه مشترک توسط روسای موزه تاریخ ارمنستان و موزه ملی ایران را به کاری کارستان تشبیه کرد و آن را عاملی محکم برای برقراری رابطه ای محکم بیم دو کشور دانست.

وی با بیان این که مورخ یا باستان شناس نیست اما می داند که این نمایشگاه در مورد دوره اورارتو و پسااورارتو است، افزود: در ترجمه لاتین انجیل مقدس واژه های اواراتو و آرارات و ارمنی به طور یکسان استفاده شده است.

سفیر ارمنستان در ایران با بیان این که شخصاً از برگزاری این برنامه رضایت دارد، گفت: عمیقاً تمایل دارم که نسل ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اقدامات فرهنگی رنگ و بوی سیاسی ندهید

به اقدامات فرهنگی رنگ و بوی سیاسی ندهید