مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 22:352017-10-17سياسي

لزوم شکل گیری گفتمان خانواده و حجاب و عفاف/خانواده های مؤمن و صالح معرفی شوند


معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: معرفی خانواده های مؤمن و صالح که شهید حججی ها از آنها برمی آیند در نماز جمعه ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه لرستان، حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی دامغانی در همایش مبانی تحکیم خانواده اسلامی که با حضور نمایندگان ولی ‎ ‏فقیه استان های غرب کشور به میزبانی لرستان آغاز به کار کرد، با تاکید بر این که امر به معروف و نهی از منکر از وظایف ائمه جمعه است و باید آن را جدی بگیریم، اظهار کرد: معرفی خانواده های مؤمن و صالح که شهید حججی ها از آنها برمی آیند و چشم و چراغ ملت می شوند در نماز جمعه ضرورت دارد.

وی ادامه داد: خطبه های نمازجمعه را در سمت و سوی سخنان اهل بیت و پیرامون خانواده مطرح کنیم تا یک گفتمان خانواده و حجاب و عفاف شکل بگیرد.

موسوی اشاره به اینکه دشمنان به دنبال این هستند که بنای انسان ساز خانواده، بنای ایمان و تقوا را در هم شکنند و برنامه های متعددی را به کار گرفتند و تا حدودی موفق شده اند، گفت: دشمنان از مهدکودک گرفته تا مدرسه و دانشگاه و تا همه بلاد اسلامی به ویژه نظام جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده اند.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه دشمنان در این مسیر کارهای فراوانی را دشمن انجام داده و چالش های فراوانی را پیش روی ما گذاشته است، انواع روش ها را برای انهدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شکل گیری گفتمان خانواده و حجاب و عفاف/خانواده های مؤمن و صالح معرفی شوند

لزوم شکل گیری گفتمان خانواده و حجاب و عفاف/خانواده های مؤمن و صالح معرفی شوند