مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 21:002017-10-17فرهنگي

رکوردِ نمایشگاه ایران و ارمنستان هیچ گاه نزول نمی کند


وزیر فرهنگ ارمنستان، نمایشگاه «ایران و ارمنستان، خاطره یک سرزمین» با نمایشِ 103 شیء از آثار تاریخی ارمنستان در ایران را یک رکورد برای فرهنگ این کشور دانست.

- وزیر فرهنگ ارمنستان، نمایشگاه ایران و ارمنستان، خاطره یک سرزمین با نمایشِ 103 شیء از آثار تاریخی ارمنستان در ایران را یک رکورد برای فرهنگ این کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرمن امیریان، سه شنبه 25 مهر، در آیین افتتاح نمایشگاه مشترک ارمنستان و ایران؛ خاطره یک سرزمین در جمع سفرای 30 کشور و در موزه ملی ایران، سخن می گفت، تاکید کرد: این رکورد آن قدر ارزشمند است که امکان نزول آن وجود ندارد.

او با اشاره به جلسه ای که امروز با وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان داشته است، گفت: شاید بیش از 20 مساله و موضوع مربوط به فرهنگ را با یکدیگر مطرح و بررسی کردیم، معتقدم همان طور که این نمایشگاه پس از گذشت چند ماه از توافق دو رییس جمهور اجرایی شد، توافقات امروز نیز به زودی اجرایی می شوند.

وی با بیان این که نمایشگاه ایران و ارمنستان خاطره یک سرزمین یادآور برقراری ارتباط گذشته ماست که باید روابط آینده را نیز بر اساس آن برنامه ریزی کنیم، اظهار کرد: فرهنگ هر چند کوتاه، صادق و شفاف بین دو کشور می تواند راه رسیدن به هدف های دو کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردِ نمایشگاه ایران و ارمنستان هیچ گاه نزول نمی کند

رکوردِ نمایشگاه ایران و ارمنستان هیچ گاه نزول نمی کند