مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 20:252017-10-17فرهنگي

تجلیل از بدلکاران سینمای ایران برگزار شد


قائم مقام مدیرعامل خانه سینما در مراسم بزرگداشت پیشکسوتان حوزه بدلکاری در سینما گفت: امنیت شغلی یکی از مباحث مهم در این حوزه است و تا ما نتوانیم خودمان را به بالاترین نقطه از توانایی برسانیم نمی توانیم انتظار داشته باشیم که در حوزه شغلی خودمان دیده شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم بزرگداشت و گرامیداشت بازیگران بدلکار پیشکسوت سینمای ایران سه شنبه 25 مهرماه در تالار سیف الله داد خانه سینما با حضور هنرمندان و پیشکسوتان این حوزه برگزار شد.

در ابتدای نشست همایون اسعدیان رییس هیات مدیره خانه سینما با حضور در جایگاه گفت: زمانی که وارد سینما شدم خیلی از شما عزیزان سال ها بود که فعالیت می کردید و من از شما خاطرات زیادی به یاد دارم.

من به شخصه از برگزاری این جشن ها که خانه سینما برگزار می کند موافق نیستم ولی این جشن که در آن حضور پیدا کردم بسیار لذت بخش است زیرا برای آدم هایی است که خیلی در چشم نیستند و همواره خودشان را در خطر انداخته اند و صادقانه پای عشق خود ایستاده اند.

سپس ناصر عنصری قائم مقام مدیرعامل خانه سینما با حضور در روی سن بیان کرد: قرار بود آقای شاهسواری می آمدند و ایشان صحبت می کردند ولی جلسه مهم در صندوق اعتباری هنر درباره بیمه هنرمندان برگزار شد و ما اصرار کردیم که چون تمام آن مباحث به نفع آن دوستانی است که در آن جمع شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از بدلکاران سینمای ایران برگزار شد

تجلیل از بدلکاران سینمای ایران برگزار شد