موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 18:052017-10-17سياسي

مقاوم سازی یک میلیون و 800 هزار واحد روستایی


رییس سازمان مدیریت بحران کشور از مقاوم سازی یک میلیون و 800 هزار واحد روستایی در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل نجار در حاشیه مراسم گرامیداشت روز بین المللی کاهش خطرپذیری حوادث با حضور در جمع خبرنگاران درباره اقدامات سازمان مدیریت بحران کشور در حوزه مقاوم سازی بافت های روستایی افزود: طی این مدت تا کنون یک میلیون و 800 هزار واحد روستایی و سالانه 200 هزار واحد دیگر نیز نوسازی می شوند.

نجار در پاسخ به سوالی دیگر درباره پیامدهای حادثه پلاسکو و پیگیری این موضوع اظهار کرد: سوالی که مطرح می شود این است که آیا ما از پلاسکو درس گرفتیم.

آیا دیگر کسبه ای که در فضاهای ناایمنی چون پلاسکو کسب درآمد می کنند از وضعیتی که امروز برای کسبه این پاساژ ایجاد شده درس گرفته اند و به دنبال مقاوم سازی و ایمن سازی محیط کار خود رفته اند؟ نجار با بیان اینکه ما پلاسکو را فراموش نکرده ایم، افزود: هیچ کس نباید پلاسکو را فراموش کند و باید از آن و اتفاقاتی که در آن رخ داده است درس بگیرند تا از حوادث مهم پیشگیری شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران گام های اساسی و بلندی را برای نوسازی و بازسازی منازل مسکونی و همچنین آمادگی در برابر زلزله برداشته است، گفت: آمادگی نه تنها در برابر زلزله، بلکه باید در برابر تمامی حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی یک میلیون و 800 هزار واحد روستایی

مقاوم سازی یک میلیون و 800 هزار واحد روستایی