مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 17:102017-10-17اجتماعي

هشدارهای پلیس برای طوفان احتمالی تهران


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید در تهران از آماده باش پلیس راهور در معابر خبر داد و هشدارهایی را به شهروندان ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی شریفی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در تهران از عصر امروز اظهار کرد: در این روز مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده باش هستند و نسبت به مدیریت ترافیک و روانسازی آن اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پدیده هایی همچون طوفان تاثیر زیادی بر رانندگی و به ویژه عابران پیاده و موتورسواران دارد، گفت: در همین راستا از تمامی شهروندان می خواهیم که از ترددهای غیرضروری در سطح شهر تهران به ویژه به شکل پیاده یا با موتورسیکلت پرهیز کنند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به تاثیرات طوفان بر روی موتورسیکلت سواران اظهار کرد: با توجه به وزن کم موتور و همچنین نداشتن حفاظی در برابر باد موتورسیکلت سواران از آسیب پذیرترین قشرهای ترافیکی در چنین پدیده هایی هستند.

بنابراین با توجه به اینکه ممکن است هنگام بروز طوفان سرعت زیاد باد سبب تغییر مسیر موتورسیکلت ها یا وارد شدن گرد و غبار به چشمان موتورسیکلت سواران شود، توصیه می کنیم که حتما از راندن موتورسیکلت در حین باد پرهیز کرده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای پلیس برای طوفان احتمالی تهران

هشدارهای پلیس برای طوفان احتمالی تهران