مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 16:362017-10-17ورزشي

در رده سنی امید فوتسالیست قم به اردوی تیم ملی دعوت شد


فوتسالیست قم از سوی کادر فنی تیم ملی برای حضور در اردوی جدید تیم ملی فوتسال اعزامی به بازی های المپیک دعوت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، تیم ملی فوتسال امید ایران متشکل از بازیکنان مستعد و آینده دار رده های سنی پایه این رشته زیر نظر بازیکن باسابقه و ملی پوش اسبق تیم ملی یعنی علی صانعی خود را برای نخستین تجربه حضور در بازی های فوتسال المپیک آماده می کند.

علی صانعی که در جام جهانی 2012 فوتسال به میزبانی کشور تایلند هدایت تیم ملی بزرگ سالان ایران را بر عهده داشت و در زمان عضویت خود در تیم ملی قهرمانی های متعددی را در سطح قاره کهن تجربه کرده، اکنون تیم ملی را با بازیکنان شاخص استان های مختلف آماده لیگ برتر می کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در اعلام جدید اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم المپیک 21 بازیکن از نقاط مختلف ایران را دعوت کرده، در حالی که یکی از نفرات مورد نظر وی، محمدجعفر گل بازیکن خوش آتیه تیم باشگاهی انصار قم است که در دو سال اخیر درخشش خیره کننده ای در سطح رقابت های باشگاهی استان قم و کشور داشته است.

بازیکنان دعوت شده از سوی کادر فنی تیم ملی از استان های مرکزی، تهران، مازندران، اصفهان، قم، ایلام، کردستان، لرستان، خوزستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی هستند و از روز پنجشنبه 27 مهر ماه در اردوی جدید تیم ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در رده سنی امید فوتسالیست قم به اردوی تیم ملی دعوت شد

در رده سنی امید فوتسالیست قم به اردوی تیم ملی دعوت شد