مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 15:302017-10-17اقتصادي

5 تخلف صادراتی که کار دست فولاد ایران داد


سندیکای لوله و پروفیل در نامه ای با عنوان "پشت پرده صادرات فولاد" به تشریح وضعیت صادرات ورق گرم پرداخته و در آن به مقایسه آمار رسمی اظهار شده در گمرک ایران با آمار گمرک کشورهای مقصد و بررسی مغایرات پرداخته است.

- سندیکای لوله و پروفیل در نامه ای با عنوان "پشت پرده صادرات فولاد" به تشریح وضعیت صادرات ورق گرم پرداخته و در آن به مقایسه آمار رسمی اظهار شده در گمرک ایران با آمار گمرک کشورهای مقصد و بررسی مغایرات پرداخته است.

در این گزارش که به صورت اختصاصی در اختیار ایسنا قرار گرفته، در مجموع پنج موضوع به عنوان ابهامات جدی در صادرات فولاد آورده شده است که اولین موضوع، ارزان فروشی صادراتی انواع ورق فولاد گرم در سطح جهان و به خصوص کشورهای اروپایی و دومین موضوع، گرانفروشی انواع فولاد گرم به صنایع پایین دستی داخلی جهت زیان ناشی از ارزان فروشی صادراتی ذکر شده است که در مورد دوم، از افزایش تعرفه وارداتی به میزان 20 درصد به عنوان شاهدی بر این ادعا یاد شده است.

همچنین در ادامه این گزارش، مورد سوم به بررسی اظهار بهای فروش صادراتی خلاف واقع و به مراتب بیشتر از بهای واقعی صادرات از سوی صادرکنندگان ورق گرم پرداخته شده و در مورد چهارم نیز به بررسی صادرات وسیع انواع ورق فولاد گرم نازک (با ضخامت زیر 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 تخلف صادراتی که کار دست فولاد ایران داد

5 تخلف صادراتی که کار دست فولاد ایران داد