مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 14:552017-10-17اقتصادي

بهبود صادرات میعانات ایران از رکورد پایین 5 ماهه


رویترز به نقل از یک منبع آگاه از برنامه نفتکش ایران گزارش کرد صادرات میعانات این کشور در نوامبر یک درصد نسبت به اکتبر که پایین ترین رکورد پنج ماه گذشته بود، - افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته این منبع آگاه که مایل نبود نامش فاش شود، ایران قصد دارد مجموعا حدود 297 هزار بشکه در روز میعانات برای صادرات در نوامبر بارگیری کند که در مقایسه با حدود 295 هزار بشکه در روز در ماه میلادی جاری، اندکی افزایش نشان می دهد.

سعید خوشرو، مدیر امور بین المللی شرکت ملی نفت ایران اواخر سپتامبر به رویترز گفته بود صادرات میعانات که در تولید پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد، پس از انجام فعالیت تعمیراتی در میدان گازی پارس جنوبی، به حدود 450 هزار بشکه در روز بازخواهد گشت با این همه همچنان پایین 550 هزار بشکه در روز خواهد بود که متوسط 15 ماه گذشته است.

صادرات میعانات از ایران از زمانی که در فوریه سال میلادی جاری به رکورد 601 هزار بشکه در روز افزایش یافت، با کاهش مواجه شده است.

رکورد 601 هزار بشکه صادرات بیش از دو برابر سطح صادرات در ژانویه سال 2016 بود که تحریم های غیرقانونی علیه برنامه هسته ای برچیده شد.

به گفته این منبع آگاه، صادرات میعانات ایران به کره جنوبی از حدود 153 هزار بشکه در روز در اکتبر به 186 هزار بشکه در روز در نوامبر افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود صادرات میعانات ایران از رکورد پایین 5 ماهه

بهبود صادرات میعانات ایران از رکورد پایین 5 ماهه