مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 14:502017-10-17سياسي

سپاه پاسداران، قلب تپنده انقلاب اسلامی است


آیت الله نوری همدانی با حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران تاکید کرد: حرف های گزاف ترامپ راه به جایی نمی برد، چرا که امروز سپاه پاسداران قلب تپنده انقلاب اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله نوری همدانی روز سه شنبه (25 مهر) در دیدار جمعی از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قم، به تبیین اهمیت جهاد در اسلام پرداخت و گفت: در اسلام بین جنگ و جهاد تفاوت های زیادی وجود دارد.

این مرجع تقلید در تبیین تفاوت های جنگ و جهاد با بیان اینکه اسلام طرفدار جهاد است و نه جنگ، اظهار کرد: در جنگ هدف تصرف خاک و منابع مادی است و همواره به منظور تامین منافع مستکبرین و ظالمین بوده، اما جهاد به هدف تامین عزت و اقتدار دین الهی و معنویات است.

وی در تشریح الزامات جهاد در راه خدا گفت: در جهاد اولین شرط این است که مجاهد اخلاص داشته باشد و هدف او تنها خدای متعال و دفاع از عزت اسلام باشد.

این استاد حوزه در تبیین شاخصه بعدی جهاد در اسلام گفت: شرط بعدی جهاد این است که تحت فرماندهی پیغمبر، امام معصوم و یا قائم مقام امام معصوم(ع) باشد و در غیر این صورت دیگر جهاد نیست.

آیت الله نوری همدانی گفت: در جهاد هدف این است که مستضعفین عالم از سیطره و چنگال ظالمین و مستکبرین نجات پیدا کنند که در قرآن کریم نیز ذیل آیات مربوط به بنی اسراییل به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران، قلب تپنده انقلاب اسلامی است

سپاه پاسداران، قلب تپنده انقلاب اسلامی است