مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 14:252017-10-17ورزشي

ماجرای کمیته کشک دراستقلال و چرخش عجیب بیژن طاهری


این عضو کمیته فنی باشگاه، جمعه شب در برنامه زنده شبکه ورزش به صراحت اعلام کرده بود دیگر حاضر نیست مربیگری در استقلال را بپذیرد! ظاهرا وسوسه نشستن روی نیمکت یکی از محبوب ترین تیم های ایران خیلی قدرتمندتر از آن است که اجازه بدهد آدم ها حداقل به حرف های .

- طاهری که خودش را از انتقادها ناخشنود نشان می داد، می گفت حالا دیگر اگر جو تغییر هم کند و استقلالی ها او را بخواهند، خودش حاضر نیست دستیار شفر شود.

با این وجود ظاهرا وسوسه نشستن روی نیمکت یکی از محبوب ترین تیم های ایران خیلی قدرتمندتر از آن است که اجازه بدهد آدم ها حداقل به حرف های تلویزیونی شان وفادار بمانند! شاید اگر طاهری این مطالب را در سایت ها و مطبوعات می گفت، مثل خیلی های دیگر می توانست از دیوار کوتاه رسانه های مکتوب عبور کند و دست به تکذیب ادعاهایش بزند؛ اما به راستی با مصاحبه تصویری چه می توان کرد؟ مردی که در میانه های دهه ششم زندگی اش قادر نیست 72ساعت پای حرف هایش بماند، چه کمکی به استقلال می تواند بکند؟از همه عجیب تر اما حکایت کمیته فنی استقلال است که کلا تعطیل به نظر می رسد.

جالب است که محمدنوری به عنوان سخنگوی این کمیته فقط چند ساعت قبل از معارفه رسمی طاهری در محل تمرینات، خبر دستیاری او در استقلال را تکذیب کرده بود! در این شرایط چطور می توان به ثمربخشی چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کمیته کشک دراستقلال و چرخش عجیب بیژن طاهری

ماجرای کمیته کشک دراستقلال و چرخش عجیب بیژن طاهری