مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 13:352017-10-17اجتماعي

هواشناسی: کاهش دما و وزش باد شدید در تهران


" مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی از عصر روز گذشته وارد کشور شده است، گفت: با ورود این سامانه بارشی شمال، شمال غرب، البرز مرکزی و شرق کشور با وزش باد شدید، باران و کاهش محسوس دما مواجه می شود.

احد وظیفه در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور و به ویژه استان تهران اظهار کرد: سامانه بارشی و جریانات خنک شمالی که از عصر روز گذشته وارد کشورمان شده، نوار شمالی کشور، سواحل دریای خزر و دامنه های البرز را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی که باعث افزایش ابر، وزش باد شدید، کاهش محسوس دما، رعد و برق و بارش باران شده تا روز جمعه در غالب نقاط شمالی، مرکزی و حتی شرقی کشور ادامه می یابد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: با توجه به بارش شدید باران، استانهای شمالی کشور و سواحل دریای خزر در ساعات آتی با آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها مواجه می شوند و کاهش محسوس دما در غالب نقاط شمالی، البرز مرکزی و شرقی کشور پیش بینی می شود.

وظیفه تصریح کرد: طی سه روز آتی بخشهایی از شمال، شمال غرب، مرکز، البرز مرکزی و شرق کشور با کاهش دمای چهار تا هشت درجه ای مواجه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی: کاهش دما و وزش باد شدید در تهران

هواشناسی: کاهش دما و وزش باد شدید در تهران