مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 12:502017-10-17اجتماعي

رشد 35 درصدی نفرات شرکت کننده در مسابقات ورزشی دانش آموزی


معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: تعداد نفرات شرکت کننده در مسابقات ورزشی تابستان 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرزاد حمیدی در جمع کارشناسان حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت استان با اشاره به تغییر رویکرد ها و اجرای سیاست مدرسه محوری خاطر نشان کرد: اعتبارات تربیت بدنی در دولت تدبیر و امید 24 برابر شده است.

وی اظهارکرد: در راستای استعداد یابی و شناسایی استعداد های ورزشی دانش آموزان 68 رویداد ورزشی در تابستان 96 ویژه دانش آموزان در سراسر کشور برگزار شده است.

حمیدی تصریح کرد: مدرسه محوری، کیفیت بخشی، برنامه محوری، علمی گرایی، اخلاق مداری و مشارکت جویی مهمترین رویکردها ی ما در معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: المپیاد درون مدرسه ای با محوریت مدرسه بهترین بستر برای جذب مشارکت اولیاء، مربیان، آموزگاران و دبیران در فعالیت های ورزشی است.

حمیدی اظهارکرد: در راستای احیا درس تربیت بدنی و رونق فعالیت های پرورشی ابلاغ بیش از 40 هزار مربی پرورشی به مربی تربیت بدنی و پرورشی تغییر یافته است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ابلاغ بیش از 40 هزار مشاور تحصیلی نیز به مشاور پیشگیری و تحصیلی تغییر می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 35 درصدی نفرات شرکت کننده در مسابقات ورزشی دانش آموزی

رشد 35 درصدی نفرات شرکت کننده در مسابقات ورزشی دانش آموزی