مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 12:502017-10-17ورزشي

فرزندخواندگی، هفت خانی که باید طی شود...


خانواده هایی وجود دارند که در حسرت لبخند کودکی بی تاب هستند، کودکی که قرار است جیغ بکشد، فریاد بزند، اسباب بازی بخواهد، برای بستنی پا بکوبد، - اما زندگی ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بچه دار شدن یکی از زیبایی این دنیا است که هرکسی آرزوی تجربه آن را دارد، این آرزوی بزرگ بسیاری از خانواده های محروم از فرزند را درگیر به خود کرده است.

خانواده هایی که همه راه های پیشنهاد شده را برای رسیدن به آرزویشان طی کرده اند و حاضر هستند که همه زندگیشان را به ازای لبخند کودکی ببخشند، اما هستند افرادی که خواسته و ناخواسته از فرزند خود دل بریده و آن را بر سر راه می گذارند، بنابراین فرزندخواندگی مسیری است که بعضی از افراد را به کاخ آرزوهایشان خواهد رساند اما برخی دیگر را خیر.

خبرنگار ایسنا در گزارشی به واکاوی و بررسی مشکلات فرزندخواندگی پرداخته است.

نصرت قویدل یکی از متقاضیان فرزندخواندگی با بیان اینکه از سال 68 با همسرم ازدواج کرده و هنوز بچه دار نشده ایم به ایسنا اظهار کرد: چندین بار برای درمان به مشهد و تهران مراجعه کردیم اما با وجود تحمل مشکلات فراوان به نتیجه ای نرسیده و هر بار ناامیدتر به شهر خودمان بازگشتیم.

بنیه مالی مناسبی برای پذیرش کودکی از بهزیستی نداشتیم وی با بیان اینکه همسرم بیشتر تمایل به پذیرش کودکی از بهزیستی بود، گفت: با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندخواندگی، هفت خانی که باید طی شود...

فرزندخواندگی، هفت خانی که باید طی شود...