مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 12:452017-10-17سياسي

نقاش برگزیده ایران، راهی لندن می شود


مسابقه بین المللی نقاشی «وینزور و نیوتن» با موضوع پرتره شخصی یا چهره نگاری شخصی، ویژه هنرمندان بالای 16 سال در ایران نیز برگزار می شود.

- مسابقه بین المللی نقاشی وینزور و نیوتن با موضوع پرتره شخصی یا چهره نگاری شخصی، ویژه هنرمندان بالای 16 سال در ایران نیز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، سیف الله پویاراد ـ مدیر دو سالانه نقاشی دامون فر ـ با اعلام این خبر گفت: مسابقه وینزور و نیوتن با موضوع پرتره شخصی، در دو مرحله برگزار می شود، دور اول در گستره داخلی است و هنرمندان تا 15 آبان ماه فرصت دارند آثارشان را ارسال کنند.

شورای داوری سه نفره که اسامی شان به زودی اعلام می شوند نفر برتر ایران را انتخاب می کنند و سپس این هنرمند به دفتر وینزور و نیوتن در لندن معرفی می شود و در گستره بین المللی با نمایندگان سایر کشورها رقابت می کند.

او ادامه داد: هنرمند برتر در ایران مبلغ 500 دلار و موسسه هنری که هنرمند برتر را معرفی کرده باشد به مبلغ 1000 دلار برنده محصولات وینزور و نیوتن(رنگ روغن وینتون،آکریلیک گالریا و آبرنگ کاتمن) می شوند.

اما هنرمند برگزیده نهایی که در سطح بین المللی انتخاب می شود برنده سفر سه روزه به انگلستان(با یک همراه) ، و دیدار از مجموعه وینزور و نیوتن و گالری های معتبر هنری شهر لندن خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاش برگزیده ایران، راهی لندن می شود

نقاش برگزیده ایران، راهی لندن می شود