مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 12:252017-10-17اقتصادي

تعارف با تولیدکنندگان نداریم


وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه دولت با تولیدکنندگان رودربایستی و تعارف ندارد، گفت: ایمنی مردم بر تولید و اشتغال ارجح است و تولیدکنندگان باید استانداردهای تولید را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمد شریعتمداری در همایش روز ملی استاندارد با بیان اینکه استاندارد در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده و توجه به آن زمینه های رشد و توسعه را فراهم می کند، گفت: در چهار سال اول دولت تدبیر و امید قدم های خوبی در بخش استاندارد برداشته شد و حرکت پرشتابی را به جلو آغاز کردیم.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی نظام از سوی رهبر معظم انقلاب و بند 24 این ابلاغیه مبنی بر ترویج استاندارد به همه کالاها و خدمات افزود: تا رسیدن به این جایگاه فاصله داریم.

استاندارد، حداقل مطلوبیت است و انتظار دولت این است که همه کالاها و خدمات مشمول استاندارد شوند.

وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به آغاز بررسی استاندارد در مورد کالاهایی که عدم رعایت استاندارد در آنها موجب زیان مصرف کننده می شود، ادامه داد: به تدریج استاندارد اجباری را به همه تولیدات و محصولات تسری خواهیم داد.

وی با اشاره به فشارهای نظام سلطه جهانی که برای نوسازی صنایع محدودیت ایجاد می کنند، تصریح کرد: با این حال همه بنگاه ها می توانند از خدمات استاندارد برای دستیابی به بازارهای جهانی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارف با تولیدکنندگان نداریم

تعارف با تولیدکنندگان نداریم