مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 12:252017-10-17فناوري

میزان تشعشعات آنتهای موبایل در ایران


" مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس های رادیویی سازمان تنظیم مقررات گفت: بررسی ها از میزان تشعشعات آنتن های تلفن همراه در کشور بر انسان از کمتر بودن این میزان نسبت به حد استاندارد حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، غلامرضا خاکسار در کارگاه آموزشی ایمنی تشعشع که در حاشیه نمایشگاه تلکام برگزار شد، آخرین وضعیت استانداردهای مبنی بر چگالی میزان تشعشعات وارده از امواج رادیویی و الکترومغناطیسی را تشریح کرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به دلیل رفع نگرانی ها از حفظ سلامت مردم در مواجهه با آنتن های تلفن همراه و سایر تجهیزات رادیویی تمامی تجهیزاتی را که به صورت قانونی وارد کشور می شود مورد ارزیابی و تست ایمنی تشعشعی قرار می دهد.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته که به تایید سازمان انرژی اتمی به عنوان متولی ایمنی تشعشع می رسد، متوسط میزان چگالی توان این تشعشعات در بدبینانه ترین حالت ممکن در کشور 5 ولت بر متر بوده است که این میزان مربوط به بررسی از شهریور ماه 93 تا شهریور ماه 95 است.

خاکسار تاکید کرد: این در حالی است که استانداردی که در دنیا برای این میزان تشعشع در نظر گرفته اند 28 ولت بر متر است و از این جهت میزان تشعشعات تجهیزات رادیویی و الکترومغناطیسی بر بدن انسان در کشور ما بسیار کمتر از حد استاندارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تشعشعات آنتهای موبایل در ایران

میزان تشعشعات آنتهای موبایل در ایران