مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 12:052017-10-17فرهنگي

دست اندرکاران فکری به حال بیمه ما بکنند


سنتی با اشاره به اینکه قرارگیری شاخه هایی از تئاتر در مشاغل خانگی اتفاق مثبتی است، گفت: اگر وزارت کار، سازمان میراث فرهنگی و وزارت ارشاد دست به دست هم دهند و فضایی را ایجاد کنند که به ما بیمه تعلق بگیرد یا طرحی داشته باشند که .

- یک هنرمند نمایش های آیینی ـ سنتی با اشاره به اینکه قرارگیری شاخه هایی از تئاتر در مشاغل خانگی اتفاق مثبتی است، گفت: اگر وزارت کار، سازمان میراث فرهنگی و وزارت ارشاد دست به دست هم دهند و فضایی را ایجاد کنند که به ما بیمه تعلق بگیرد یا طرحی داشته باشند که هنرمندان حقوق دریافت کنند، ارزشمندتر خواهد بود.

مرشد محسن میرزاعلی در گفت وگو با ایسنا درباره طرح حمایت از مشاغل خانگی که در حوزه تئاتر هم تعریف شده است، بیان کرد: این طرح حمایت از مشاغل خانگی به نظر من هیچ کمکی به بقای هنر نمی کند چون فکر نمی کنم اگر وامی داده شود، بلاعوض باشد بنابراین باید هنرمند آن را برگرداند ولی این پول از کجا باید برگردد؟ فرضا من اکنون چند میلیون هم وام کار گرفتم ولی متأسفانه تعزیه و نقالی جایگاهش مشخص نیست.

ما مشکل مان ریشه ای و ساختاری است و اتفاقا با این کار ممکن است تورم نیز ایجاد شود.

او ادامه داد: اگر وزارت کار، میراث فرهنگی و وزارت ارشاد دست به دست هم دهند و فضایی را ایجاد کنند که به ما بیمه تعلق بگیرد و طرحی را برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندرکاران فکری به حال بیمه ما بکنند

دست اندرکاران فکری به حال بیمه ما بکنند