مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 11:152017-10-17اقتصادي

طوفان شدید دیشب به خیر گذشت


با بهره گیری از تجارب سالهای گذشته و همچنین آموزش بیشتر نیروها و آمادگی بهتر در سال جاری، میزان خسارات طوفان امسال بسیار کمتر از سال گذشته بود و به نوعی طوفان شدید دیشب با آمادگی اکیپ های توزیع به خیر گذشت.

مسعود صادقی مدیر کل نظارت بر توزیع شرکت توانیر در گفت وگو با تسنیم در خصوص طوفان شب گذشته در استانهای شمالی اظهار داشت: شب گذشته شدت وزش باد در ساعات اوج بین 60 تا 90 کیلومتر بر ساعت بود که موجب بروز خساراتی در شبکه توزیع برق استانهای شمالی کشور شد.

وی افزود: مجموع میزان خسارات هنوز برآورد نشده اما با حضور و آمادگی شبانه روزی اکیپ های توزیع برق، خاموشی های رخ داده بسیار مقطعی و پراکنده بود و در هر نقطه ای که خاموشی رخ داد، بلافاصله با انجام فوری تعمیرات و ترمیم شبکه، خاموشی ها برطرف شد.

صادقی با بیان اینکه "هم اکنون فقط چند فیدر برق قطعی دارند که در حال رفع مشکل آنها هستیم"، گفت: در مجموع 310 اکیپ عملیاتی در شرکت های توزیع برق مازندران، غرب مازندران، گیلان و گلستان در حالت آماده باش بودند؛ همچنین در یک نوبت، 50 اکیپ عملیاتی از 7 شرکت توزیع استانهای همجوار به منطقه اعزام شده و با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای هواشناسی و پیش بینی هایی که در خصوص شدت باد در هر نقطه وجود داشت، این اکیپ ها در نقاط مختلف مستقر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان شدید دیشب به خیر گذشت

طوفان شدید دیشب به خیر گذشت