مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 11:102017-10-17ورزشي

تیم ملی دانش آموزی بعد از قهرمانی در آسیا چه می کند؟


سرمربی تیم فوتبال دانش آموزی می گوید بعد از رقابت های قهرمانی آسیا در شیراز، همه بازیکنان و کادر فنی از هم جدا شدند و فعلا برنامه ای از سوی فدراسیون دانش آموزی برای تشکیل دوباره تیم اعلام نشده است.

- داود عنبرستانی در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم ملی دانش آموزی اظهار کرد: مسابقه های قهرمانی آسیا هر سال برگزار می شود و سال آینده هندوستان میزبان این مسابقه ها است.

تعدادی از بازیکنان ما به خاطر شرایط سنی و یا اینکه به دانشگاه راه پیدا کرده اند، نمی توانند در رقابت های سال آینده حضور داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای شرکت در این رقابت ها وجود دارد یا خیر، توضیح داد: بعد از پایان بازی ها در شیراز، همه بازیکنان و کادر فنی از هم جدا شدند و فعلاً برنامه ای برای تشکیل مجدد تیم دانش آموزی و برگزاری اردو به ما اعلام نشده است.

البته من زمان زیادی مربی تیم های پایه بوده ام و 15 سال است که به مسابقه های دانش آموزی می روم و تقریباً شاکله فوتبال دانش آموزی کشور را می شناسم ولی اینکه بخواهیم برای مسابقه های سال آینده استعدادیابی بگذاریم و نفرات اولیه تیم را مشخص کنیم، در حال حاضر این کار صورت نگرفته است.

عنبرستانی افزود: به دلیل اینکه در مهرماه به خاطر شروع مدارس، کمی کارها و برنامه ها سنگین است، احتمالا فدراسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی دانش آموزی بعد از قهرمانی در آسیا چه می کند؟

تیم ملی دانش آموزی بعد از قهرمانی در آسیا چه می کند؟