مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 11:052017-10-17سياسي

بودجه ویژه برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یابد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای رفع محرومیت ها و توسعه زیرساخت ها خواستار تخصیص بودجه ویژه به استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد احمدی به همراه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دیداری داشته و پیرامون سهم استان از بودجه سال 96 به گفت وگو پرداختند.

وی با اشاره به مشکلات و محرومیت های استان خواستار توجه ویژه ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور به استان شد و گفت: انتظار می رود در راستای رفع محرومیت و کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات هزینه ای به صورت خاص در خصوص توسعه زیرساخت ها و تکمیل طرح های نیمه تمام به استان تخصیص یابد.

احمدی در این دیدار بودجه پروژه های مهم استانی و ملی استان را پیگیری کرد و افزود: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های قابل توجهی در حوزه آب، کشاورزی، انرژی و گردشگری است که به طور قطع در صورت جذب سرمایه گذار و تبلیغ و معرفی این مواهب خدادادی زمینه توسعه همه جانبه استان محقق می شود.

وی خواستار تقویت بودجه استان، کمک به اجرای و فعال شدن طرح های راکد و نیمه تمام، توجه ویژه به مناطق محروم استان و تزریق بودجه به پروژه های ملی و کلان استان را خواستار شد و بیان کرد: انتظار می رود اعتبار خاصی به پروژه های ملی محور "پاتاوه – دهدشت"، آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه ویژه برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یابد

بودجه ویژه برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یابد