مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 09:252017-10-17اقتصادي

صنایع دستی از کالای لوکس به سبد مصرفی خانوارها تغییر ماهیت دهد


رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت مدیریت شهری در ارتقای جایگاه صنایع دستی، - گفت: حمایت از هنرمندان صنایع دستی باید به معنای واقعی و نه در حرف، عملیاتی شود.

نصیر ملت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به رویکرد مدیریت شهری اصفهان در خصوص توجه به موضوعات گردشگری و صنایع دستی و ضرورت برنامه ریزی در این خصوص اظهار کرد: شهر اصفهان به عنوان یک شهر ارزشمند تاریخی، هر ساله و در فصول مختلف، مقصد تعداد قابل توجهی از گردشگران بوده و توجه به جنبه های گردشگری آن از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم در این خصوص باید فراهم شود، ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی کلانشهرها، یکی از مهم ترین ظرفیت های مورد نظر در این زمینه، گردشگری و صنایع دستی است و اصفهان باید از ظرفیت های خود با توجه به وجود اتحادیه صنایع دستی و حضور 2300 عضو فعال در این حوزه به خوبی بهره گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به چالش های این حوزه اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه امروز در ایران آنگونه که باید از ظرفیت های این حوزه بهره لازم برده نمی شود.

مشکلاتی نظیر بسته بندی صنایع دستی، بی توجهی به ظرفیت های این حوزه، عدم حمایت از بخش خصوصی و مسائل دیگر، باعث شده آنگونه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی از کالای لوکس به سبد مصرفی خانوارها تغییر ماهیت دهد

صنایع دستی از کالای لوکس به سبد مصرفی خانوارها تغییر ماهیت دهد