مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 09:202017-10-17سياسي

احساس مسئولیت در قبال اسلام مهمترین ویژگی مدافعین حرم است


رییس دانشکده حضرت رقیه(س) یزد تبیین ارزش ها و اهداف مدافعین حرم برای نسل جوان را ضروری دانست و گفت: احساس مسئولیت در قبال ارزش های انقلاب اسلامی و تمامیت ارزی ایران مهمترین ویژگی مدافعین حرم است.

- فخرالسادات خامسی هامانه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت ترویج ایثار و شهادت بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان، اظهارکرد: فرهنگ ایثار و شهادت رمز موفقیت انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون بوده است.

وی آشنایی با ویژگی های رفتاری شهدای مدافع حرم و تبیین این که چرا نیروهای ایران اسلامی باید در خاک سوریه با دشمن تکفیری مقابله کنند از جمله اهداف برگزاری این یادواره شهدا در دانشگاه و بین دانشجویان بوده است.

رییس دانشکده حضرت رقیه(س) در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ عاشوراست و تمام اهداف آن به منظور ترویج اسلام ناب محمدی تعیین شده است.

این مقام مسئول برگزاری یادواره های شهدا را فرصت مناسب برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و بیان اهداف کلان این نظام مقدس به نسل جدید و جوان دانست و بیان کرد: دانشجویان به عنوان چشمان بیدار جامعه نقش مهمی در حراست از ارزش های انقلاب و اهداف شهدا ایفا می کنند.

خامسی هامانه درک صحیح ارزش های انقلاب اسلامی و احساس مسئولیت در قبال حراست از دستاوردهای این نظام را یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس مسئولیت در قبال اسلام مهمترین ویژگی مدافعین حرم است

احساس مسئولیت در قبال اسلام مهمترین ویژگی مدافعین حرم است