مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 09:052017-10-17ورزشي

ورود هزاران زائر از کشور آذربایجان برای مراسم اربعین حسینی از مرز آستارا


فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی جمهوری آذربایجان در خاک جمهوری اسلامی را داریم و تمام تلاش ها برای ایجاد خدمات مناسب به این زائران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، دکتر یونس رنجکش کیسمی در چهارمین نشست مشترک مرزی آستارای جمهوری اسلامی ایران و آستارای جمهوری آذربایجان که با حضور مقامات دو کشور به میزبانی اداره کل گمرک شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد ، اظهار کرد : با توجه به سابقه اشتراکات که بین مردم شهرهای مرزی دو کشور وجود دارد ، باید بتوانیم در گسترش روابط دو کشور سهیم باشیم.

وی ضمن اعلام آمادگی در خصوص گسترش روابط و مناسبت های محلی سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، ورزشی و فرهنگی بین شهرهای مرزی آستارای ایران و آذربایجان ، افزود: یکی از محورهای این نشست ارائه خدمات گمرکی مناسب در مرز دو کشور است که با توجه به آمادگی ایران و گمرک آستارا امیدواریم طرف آذری نیز آمادگی های لازم را در این زمینه برای گسترش مناسبات داشته باشد.

وی مرز آستارا را یکی از مرزهای پرتردد کشور دانست و ادامه داد: آمارها نشان می دهد سالانه بیش از 800 هزار تردد از این مرز انجام می شود که باعث شده مرز آستارا به یکی از مرزهای پرتردد کشور تبدیل شود و البته این حجم تردد نیز در این بین مشکلاتی را بوجود آورده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود هزاران زائر از کشور آذربایجان برای مراسم اربعین حسینی از مرز آستارا

ورود هزاران زائر از کشور آذربایجان برای مراسم اربعین حسینی از مرز آستارا