مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 08:502017-10-17اقتصادي

فسخ قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی فارس


مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: فسخ قراردادهای راکد در این مجموعه با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، خالد فتوحی گفت: تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال از طریق هیأت حل اختلاف و داوری راهکاری مفید و تخصصی در برخورد با واحدهای متخلف بدون ارجاع به مراجع قضایی است.

او خاطرنشان کرد: فسخ قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک های صنعتی با جدیت دنبال خواهد شد تا به واسطه آن، زمین موردنیاز برای سرمایه گذاران واقعی برای ایجاد واحدهای تولیدی و فرصت های شغلی در سطح این استان فراهم شود .

مدیرحقوقی شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به برگزاری دومین جلسه هیأت حل اختلاف و داوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی فارس با حضور مسئولان استانی و کشوری، از رسیدگی و بررسی به 12 پرونده راکد صنعتگران در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس خبر داد.

فتوحی گفت: با رسیدگی به 12 پرونده راکد صنعتگران در جلسه ی هیئت حل اختلاف و داوری، در نهایت فسخ قرارداد 3 پرونده و اعطای مهلت به 5 پرونده مصوب شد.

او اضافه کرد: با برگزاری این جلسه ی داوری بیش از 13 هزار مترمربع زمین در شهرک های صنعتی که متقاضیان آنها پس از گذشت مهلت قانونی و اخطارهای مختلف و اعطای مهلت مجدد نسبت به ساخت وساز اقدام نکرده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسخ قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی فارس

فسخ قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی فارس