مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 14:352017-10-16سياسي

ترامپ واقعیت آمریکا را به روشنی به جهان نشان داد


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت گفت: حرف های ترامپ، موضع رسمی حاکمان و دولت مردان ایالات متحده آمریکا است که به روشنی و عریان از طرف شخص ترامپ مطرح شده است.

- حجت الاسلام والمسلمین جعفر علوی کیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: موضع گیری هایی که از سوی ترامپ صورت گرفته مسایل جدیدی نیست و از ابتدای به روی کار آمدن این شخص، چنین مواضعی به روشنی مطرح شده است.

وی افزود: دولت مردان سابق آمریکا گاهی با لبخند، فریب کاری و نفاق، موضع گیری و کینه خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران پنهان می کردند اما ترامپ واقعیت آمریکا را لخت و عریان به جهانیان نشان داد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت تصریح کرد: نتیجه ای که با کمترین تعمل می توان از حرف های ترامپ به دست آورد این است که حرف های ترامپ، موضع رسمی حاکمان و دولت مردان ایالات متحده آمریکا است که به روشنی و عریان از طرف شخص ترامپ مطرح شده است.

علوی کیا عنوان کرد: نباید فکر کنیم که این مواضع و دشمنی های مطرح شده از سوی ترامپ، موضوعی جدید است که از طرف یک شخص به نام ترامپ بیان شده است بلکه این دشمنی ها همیشه از سوی کشور آمریکا وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ واقعیت آمریکا را به روشنی به جهان نشان داد

ترامپ واقعیت آمریکا را به روشنی به جهان نشان داد