مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 12:452017-10-16سياسي

دریافت پول برای دستیابی به اهداف عادت تاجرمآبانه ترامپ


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است: اظهارات شیطانی ترامپ به مقامات اروپایی از سر نگرانی ارتباط آنها با ایران و زیر سوال بردن حمایت اروپایی هاست.

- شهروز برزگر کلشانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص مذاکرات بین رییس جمهور آمریکا و روسای جمهور فرانسه و انگلیس مبنی بر اینکه اروپا نگران تحریم ها علیه ایران نباشد و تا می تواند از تهران پول بگیرد ، گفت: این چنین اظهارات نوعی شیطنت ترامپی با هدف زیر سوال بردن حمایت اروپا از ایران است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر ترامپ که به ارزانی ملت و تمدن آمریکا را در جهان و منطقه فروخته است و خود برای دستیابی به اهداف خود و دوستانش پول دریافت می کند؛ حال این اتهامات را علیه ایران و ارتباطات آن با اروپا مطرح کرده است.

وی با اشاره به ضرب المثل کافر همه را به کیش خویش پندارد به عنوان مصداق بارز رفتارها و اظهارات ترامپ، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به کسی باج نداده و نخواهند داد، در حقیقت ابراز رفتار سخیف و اتهامات واهی رییس جمهور آمریکا علیه ایران و سپاه پاسداران ناشی از ذات خصمانه خودش است.

برزگر با تاکید بر اینکه آمریکا حامی داعش و تروریسم است، گفت: آمریکا با حمایت از صهیونیست ها به صورت مکرر از کودک کشی، قتل، غارت، رعب و وح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت پول برای دستیابی به اهداف عادت تاجرمآبانه ترامپ

دریافت پول برای دستیابی به اهداف عادت تاجرمآبانه ترامپ