مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 12:452017-10-16سياسي

روستاییان باید به ایده پردازان حوزه گردشگری تبدیل شوند


نایب رییس اول فراکسیون میراث فرهنگی معتقد است آموزش ایده پردازی و استفاده از فرصت ها برای رسیدن به شغل از طریق گردشگری به روستایان و عشایر از جمله اقدامات مهمی است که سازمان میراث فرهنگی باید در دست گیرد.

- شهاب نادری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ضرورت توجه به گسترش کسب و کار خرد از طریق گردشگری، گفت: صحبت های رییس سازمان میراث فرهنگی مبنی بر ایجاد کسب و کار خرد از طریق گردشگری زمانی عینی خواهد شد که از سطح شعار بالاتر رفته و برای آن برنامه عملی ارائه و در راستای اجرای آن تلاش کنند.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم حضور رییس سازمان میراث فرهنگی در مدت زمان تصدی براین سازمان، در مجلس و به ویژه فراکسیون میراث فرهنگی، ادامه داد: متاسفانه به دلیل آنکه سازمان میراث فرهنگی به لحاظ قانونی وظیفه پاسخگویی به مجلس را ندارد اقدامات آن در حد شعار باقی مانده است در صورتی که با تبدیل آن به وزارتخانه میتوان آن را کاربردی و پویاتر کرد.

وی معتقد است آموزش ایده پردازی و استفاده از فرصت ها برای رسیدن به شغل از طریق گردشگری به روستایان و عشایر از جمله اقدامات مهمی است که سازمان میراث فرهنگی باید در دست گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان باید به ایده پردازان حوزه گردشگری تبدیل شوند

روستاییان باید به ایده پردازان حوزه گردشگری تبدیل شوند