مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 12:452017-10-16سياسي

موسسات مالی رقابت پذیری بانک های دولتی را به چالش کشیدند


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اعتقاد دارد که موسسات مالی و اعتباری رقابت پذیری بانک های دولتی را زیر سوال برده اند و تاکید دارد که با تغییر رییس بانک مرکزی می توان مسئله را حل کرد.

- محسن بیگلری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مردم از نظام بانکداری کشور ناراضی هستند، اظهار داشت: در سالهای اخیر شاهد ایجاد موسسات مالی و اعتباری خصوصی بودیم که باعث به هم ریختگی نظام بانکداری در کشور و کاهش رقابت پذیری بانک های دولتی شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاسیس موسسات مالی مردم را به دردسر انداخته است، ادامه داد: متاسفانه شاهد تجمع هر روز مردم در مقابل مجلس، قوه قضاییه و بانک ها هستیم که این موضوع نه تنها برای نظام بانکداری کشور مناسب نیست که آسیب هایی نیز به وجهه نظام وارد می کند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید براینکه موسسات مالی آسیب جدی به نظام بانکداری کشور وارد کرده اند، بیان داشت: موسسات مالی و اعتباری بدون هیچ حساب و کتابی در کشور به صورت قارچ گونه رشد کردند و هر روز شاهد تخلف این موسسات هستیم به نظر می رسد که با تغییر رییس بانک مرکزی می توانیم مانع روند رشد موسسات مالی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسات مالی رقابت پذیری بانک های دولتی را به چالش کشیدند

موسسات مالی رقابت پذیری بانک های دولتی را به چالش کشیدند