مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 10:302017-10-16اجتماعي

کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم است


مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: با وجود افزایش نسبی غلظت ذرات معلق، طی امروز وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم است و انتظار می رود تا فردا شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق پایتخت تداوم داشته باشد.

- حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، در برخی ساعات امروز (24 مهر) وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه انتظار می رود و به تدریج از بعد ازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده می شود.

وی افزود: با تداوم این شرایط طی فردا (25 مهر) از ساعات ابتدایی صبحگاه بر سرعت باد افزوده و در برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر وزش باد بسیار شدید به بزرگی 10 تا 14 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش بینی می شود.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این شرایط پابرجا نیست و در روز چهارشنبه (26 مهر) از سرعت باد کاسته می شود، تصریح کرد: در این روز برخی ساعات همراه با وزش باد موثر است.

شهبازی در پایان با اشاره به کاهش نسبی دما در دو روز آینده گفت:کیفیت هوای 24 ساعت گذشته پایتخت منتهی به 8 صبح امروز با شاخص 84 در شرایط سالم قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم است

کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم است