مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 09:252017-10-16سياسي

بزودی دومین و سومین مرکز شتاب دهنده کسب وکار خوزستان ایجاد می شود


به زودی دومین مرکز شتابدهی کسب وکار را در فنی و حرفه ای خوزستان و سومین مرکز شتابدهی را در دانشگاه شهید چمران راه اندازی خواهیم کرد زیرا باید برای اندیشه های نو، - استاندار خوزستان گفت: به زودی دومین مرکز شتابدهی کسب وکار را در فنی و حرفه ای خوزستان و سومین مرکز شتابدهی را در دانشگاه شهید چمران راه اندازی خواهیم کرد زیرا باید برای اندیشه های نو، خلاقیت ها و تفکرات بدیع فرزندان استان اهمیت قائل باشیم تا نخبگان از خوزستان مهاجرت نکنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شریعتی 23 مهرماه در مراسم افتتاح اولین مرکز شتاب دهی نوآوری کسب و کار خوزستان در اهواز اظهار کرد: اشتغال جوانان یکی از مساله ها و دغدغه های اصلی کشور است و مسولان باید برای بهبود روند وضعیت اشتغال و فضای کسب و کار تلاش کنند.

وی افزود: با ایجاد فضای مناسب برای بخش خصوصی و عقب نشینی دولت در اقتصاد می توان اوضاع و شرایط اقتصادی را بهبود بخشید.

شریعتی تصریح کرد: اگر بخواهیم اشتغال را در استان بهبود ببخشیم باید در حوزه های مختلف تلاش شود تا فضای کسب و کار خوزستان بهبود یابد و مقررات دست و پاگیری که در کشور و استان خوزستان وجود دارد به حداقل برسد.

استاندار خوزستان با اشاره به کاهش بروکراسی های اداری در خوزستان گفت: برای دریافت مجوز در استان خوزستان به انجام 760 فرآیند نیاز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی دومین و سومین مرکز شتاب دهنده کسب وکار خوزستان ایجاد می شود

بزودی دومین و سومین مرکز شتاب دهنده کسب وکار خوزستان ایجاد می شود