مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 07:102017-10-16بين الملل

ارایه اسناد توییتر برای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا


شبکه اجتماعی توییتر، 201 اکانت وابسته به دولت روسیه را که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مداخله ایجاد کرده بودند، به بازرسان مجلس سنای آمریکا تحویل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس، نمایندگان شرکت های فیس بوک، گوگل و توییتر، تحت تاثیر مداخله سایبری روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در سال گذشته میلادی برگزار شد، موظف هستند علاوه بر اینکه به نمایندگان کنگره این کشور توضیح دهند، اسناد و مدارک حسابهای کاربری وابسته به دولت روسیه را به مقامات مسئول و نمایندگان سنای آمریکا تحویل و ارائه دهند.

ماه گذشته توییتر اعلام کرده بود که به 200 حساب کاربری و اکانت این شبکه اجتماعی که در اقدامات مداخله جویانه حین جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نقش داشته اند، مشکوک شده است اما بدلایل حقوقی و قانونی و بدون سند و مدرک، آن را تاکنون فاش نکرده بود.

هکرهای روسی که گفته می شود تحت حمایت دولت روسیه بوده اند، در سیستم های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که مبتنی بر اینترنت است، اختلال و مشکل ایجاد کرده بودند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که سال گذشته میلادی 2016 برگزار شد، رقابتی تنگاتنگ میان دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون بود که سرانجام، دونالد ترامپ برنده این رقابت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه اسناد توییتر برای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا

ارایه اسناد توییتر برای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا