مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 03:252017-10-16فرهنگي

هیات های عزاداری به شهرک سینمایی می روند


شهرک سینمایی و تلویزیونی «غزالی» با توچه به رویکرد احیای سنت های و رسومات قدیمی در ماه های محرم و سفر نیز هیات های عزاداری هنرمندان را راه اندازی کرده است.

- شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی با توچه به رویکرد احیای سنت های و رسومات قدیمی در ماه های محرم و سفر نیز هیات های عزاداری هنرمندان را راه اندازی کرده است.

کمال فیض آبادی، مدیر شهرک های تلویزیونی غزالی در گفت وگویی با ایسنا با بیان اینکه شهرک های تلویزیونی برای ماه های محرم و صفر هیات های عزاداری برگزار می کند ، اظهار کرد: شهرک سینمایی و تلویزیونی تلاش می کند تا سنت ها و رسومات قدیمی را احیا کند.

در همین راستا نیز در ماه های محرم و صفر یک هیات عزاداری محرم راه اندازی کرده ایم که یکی از آنها چند روز گذشته برگزار شد و دیگری هم ان شاءالله 28 صفر برگزار می شود.

او همچنین با اعلام این خبر که عوامل سریال از یاد رفته ها به کارگردانی بهرام بهرامیان کار خودشان را در شهرک سینمایی آغاز کرده اند، درباره دیگر پروژه های نمایشی که در شهرک غزالی حضور دارند، گفت: پروژه های پاهای بی قرار و آرمان 2 نیز کارشان به پایان رسیده از شهرک رفته اند و سایر پروژه ها همانند سریال عقیق و شهرزاد مشغول تصویربرداری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های عزاداری به شهرک سینمایی می روند

هیات های عزاداری به شهرک سینمایی می روند