مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1396 ساعت 15:352017-10-15سياسي

بازدید اعضای اتحادیه و تعاونی چاپخانه داران از نمایشگاه چاپ شهر آفتاب


جمعی از اعضای اتحادیه و تعاونی چاپخانه داران تهران همزمان با سومین روز برپایی نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و فرآوری از این رویداد بین المللی بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، احمدرضا اعتماد مظاهری، نایب رییس و مدیرعامل تعاونی چاپخانه داران تهران، محمدعلی اقبال بازرس اتحادیه چاپخانه داران، حمید غفاری و سید مجتبی هاشمی اعضای هیات مدیره تعاونی چاپخانه داران تهران و نادر لاکانی و محمد یوسفی بازرسان شرکت تعاونی چاپخانه داران تهران با حضور در شهر آفتاب از این نمایشگاه بازدید کردند.

مظاهری در حاشیه بازدید این هیات از نمایشگاه با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه چاپ و بسته بندی با مشارکت شرکت های معتبر آلمانی، گفت: برپایی این نمایشگاه را به فال نیک می گیریم که یک شرکت خارجی بزرگ در برگزاری این نمایشگاه همکاری می کند، زیرا این موضوع با خواسته های ملی و دولت همسو است که بتوان دامنه ارتباطات کشور با اروپا را به صورت فراگیر وسعت داد.

وی افزود: با توجه به مشکلات سیاسی که آمریکا و برخی کشورهای دیگر بر سر راه ایران قرار می دهند، حضور این شرکت آلمانی در ایران موجب خشنودی است و امیدوارم در سال های بعد هم تکرار شود و همکاری های بیشتری در این حوزه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای اتحادیه و تعاونی چاپخانه داران از نمایشگاه چاپ شهر آفتاب

بازدید اعضای اتحادیه و تعاونی چاپخانه داران از نمایشگاه چاپ شهر آفتاب