مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1396 ساعت 12:552017-10-15سياسي

مدت زمان تولید هر خودرو در کشور نباید به بیش از 5 سال برسد


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه یکی از عوامل کاهش تصادفات جادهای استانداردسازی خوردوهاست گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که هیچ خودرویی بیش از 5 سال در کشور تولید نشود.

- مجید کیان پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نقش مراکز صنعتی و خودروسازها در پیش گیری از بروز تصادفات جاده ای و ضرورت استاندارد خودرو گفت: باید برای هر وسیله نقلیه همان طور که از نظر زیست محیطی و وضعیت آلایندگی شرایطی در نظر گرفته می شود معاینه فنی قطعات نیز جدی گرفته شود و راننده وقتی که می داند مثلا سیستم ترمز آن اشکال دارد، خودروی خود را حرکت ندهد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعات وارداتی خودروها افزود:در خصوص قطعاتی که وارد کشور می شود، به قطعه ای که شرکت سازنده آن در داخل کشور نمایندگی دارد می توان اطمینان کرد اما وقتی وسیله نقلیه در سایر تعمیرگاه ها تعمیر می شود، شاهد جایگزین کردن قطعات اصلی با قطعات غیر استادندارد و تقلبی هستیم، به طوری که قطعه ای با آرم کشوری روی خودرو نصب می شود که تولید آن کشور نیست و کیفیت و شاخص های کیفی در آن رعایت نشده است.

وی با اشاره به اینکه عدم کیفیت این قطعات نشان می دهد که این قطعات از طریق مبادی غیر قانونی و به صورت قاچاق وارد کشور شده است که نظارت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدت زمان تولید هر خودرو در کشور نباید به بیش از 5 سال برسد

مدت زمان تولید هر خودرو در کشور نباید به بیش از 5 سال برسد