مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1396 ساعت 16:262017-10-14بين الملل

ائتلاف آمریکایی: هیچ کمکی به الحشد الشعبی نخواهیم کرد


سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش، تأکید کرد که این ائتلاف فقط با ارتش عراق در ارتباط است و هیچ گونه خدماتی به الحشد الشعبی ارائه نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، رایان دیلون سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش، تأکید کرد که این ائتلاف هیچ کمک یا آموزشی به نیروهای الحشد الشعبی ارائه نخواهد کرد و فقط با ارتش عراق در ارتباط است.

او در گفت و گو با شبکه روداوو، گفت: ما از ارتش عراق پشتیبانی می کنیم نه الحشد الشعبی و نیت آموزش و تسلیح آن را هم نداریم و هیچ همکاری مستقیمی نیز بین ما وجود ندارد و تعاملات از طریق ارتش عراق صورت می گیرد؛ علی رغم اینکه در برخی جنگ ها علیه داعش حضور دارند.

دیلون افزود: نمی توانیم از نیروهای تحت حمایت ایران پشتیبانی کنیم.

سخنگوی ائتلاف آمریکایی در ادامه در رابطه با درج نام سپاه پاسداران ایران در لیست تحریم ها نیز گفت: اجرای چنین تصمیماتی به زمان نیاز دارد و ما به عملیات خود در عراق و سوریه ادامه می دهیم؛ تا کنون 85 درصد اراضی سوریه و 95 درصد خاک عراق از تروریست های داعش آزاد شده است.

وی درباره احتمال بروز درگیری در کرکوک نیز گفت: ائتلاف بین المللی از طریق سفارت خانه ها در عراق همه طرف ها را به گفت و گو و حفظ آرامش فراخوانده است و نامه جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا در روز جمعه در این راستا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف آمریکایی: هیچ کمکی به الحشد الشعبی نخواهیم کرد

ائتلاف آمریکایی: هیچ کمکی به الحشد الشعبی نخواهیم کرد