مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1396 ساعت 14:152017-10-14اقتصادي

مجمع عمومی بانک گردشگری برگزار شد


مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری پنجشنبه بیستم مهرماه 96 برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک گردشگری"، در این مجمع گزارش هیات مدیره و حسابرس مستقل و قانونی در خصوص عملکرد سال مالی 95 به همراه صورت های مالی منتهی به 30 آذر 95 قرائت شد و سهامداران در جریان عملکرد بانک در حوزه های مختلف و نیز برنامه های آتی قرار گرفتند.

در آغاز این نشست، علی اصغر سفری مدیرعامل بانک گردشگری، گزارش هیات مدیره به سهامداران را قرائت کرد و گفت: رشد و توسعه همه جانبه، ارزش آفرینی پایدار و تلاش برای رسیدن به جایگاهی در خور و شایسته از مهم ترین اهداف مدیران و کارکنان بانک گردشگری در سال مالی گذشته بوده است.

وی افزود: با بهره گیری بهینه از امکانات موجود و استفاده از ظرفیت ها و نیز فعالیت بانکی مطالعه شده و با برنامه توانستیم در بسیاری از حوزه ها رشدی قابل قبول داشته باشیم که افزایش تعداد مشتریان، رشد سطح دارایی ها، افزایش سطح درآمدهای عملیاتی و افزایش تعداد کاربران خدمات بانکداری الکترونیک از مهم ترین نمونه های این عملکرد رو به جلو هستند.

مدیرعامل بانک گردشگری در ادامه با بیان گزارش آماری از عملکرد بانک تاکید کرد: ما به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در بخش گردشگری، توانستیم تامین اعتبار و اجرای پروژه های بزرگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی بانک گردشگری برگزار شد

مجمع عمومی بانک گردشگری برگزار شد