مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1396 ساعت 16:402017-10-13سياسي

عارف: لیست فراکسیون امید را اعلام می کنیم


رییس فراکسیون امید با انتقاد از تریبونی شدن اختلافات مسئولان با یکدیگر، تاکید کرد: تریبونی شدن اختلافات مسئولان به آرامش کشور و نیز به اعتماد مردم لطمه می زند.

دستاوردهای همه قوا از جمله دستاوردهای دولت عملکرد نظام محسوب می شود به گونه ای سخن نگوییم که دستاوردهای نظام را زیر سؤال ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا عارف در دیدار با اعضای شورای مرکزی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه با مرور نقش آفرینی جوانان در ادوار مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی، گفت: اگر گفته شود جوانان در همه رویدادهای مهم انقلاب نقش محوری و کلیدی داشتند سخن گزافی نیست.

وی با یادآوری حضور جوانان در سمت های مدیریتی در دهه 60 ،گفت:در دهه 60 جوان 25 ساله در سمت وزارتی قرار می گرفت اما اکنون در دهه 90 نقش جوانان به پوستر چسبانی تقلیل یافته است.

چگونه آن زمان یک جوان می توانست وزیر شود ولی در مقطع فعلی برای سپردن پستهای مدیریتی به جوانان اما و اگر می آورند؟ در دوران دفاع مقدس اکثر فرماندهان جنگ را جوانان تشکیل می دادند و درکارها هم بسیار موفق بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه متاسفانه از توانمندی جوانان غافل شدیم،تاکید کرد:آقای دکتر روحانی در دولت اول خود به دلیل آنچه که دوری از آزمون و خطا برای اداره کشور عنوان کرده بود نگاهشان بیشتر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: لیست فراکسیون امید را اعلام می کنیم

عارف: لیست فراکسیون امید را اعلام می کنیم