مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1396 ساعت 17:102017-10-12پزشكي

تقویت نظارت بر واحدهای تولیدی مواد غذایی


معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو کشور، سبک زندگی و کیفیت محصولات غذایی را در پیشگیری از بیماری های غیرواگیر مهم دانست و بر تقویت نظارت ها بر واحدهای تولیدی مواد غذایی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا اصغری در مراسم تقدیر از واحدهای برتر و پیشرو در صنعت غذا و ایمنی مواد غذایی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه سالم زیر بنای توسعه هر کشور بوده و یکی از راه های نیل به این هدف برخورداری از تغذیه صحیح است.

وی با بیان اینکه غذا نقش اصلی در پیشگیری از بیماری ها دارد، گفت: به طور مشخص سبک زندگی و کیفیت محصولات غذایی در پیشگیری از بیماری های غیرواگیر نقش مهمی دارند.

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو کشور با اشاره به مواهب طبیعی و خدادادی گیلان در زمینه تولید و عرضه محصولات غذایی و دارویی، خاطرنشان کرد: در سیاست های جدید سازمان غذا و دارو استان های مختلف کشور که دارای توانمندی های لازم در عرصه تولید مواد غذایی و دارویی هستند حمایت می شوند که کمترین وابستگی را به کشور داشته باشند.

اصغری سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت را متولی سلامت فرآورده های خوراکی و آشامیدنی، دارو، ملزومات پزشکی، آرایشی و بهداشتی دانست و گفت: توجه به کیفیت و سلامت غذا و دارو یکی از مهمترین اصل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت نظارت بر واحدهای تولیدی مواد غذایی

تقویت نظارت بر واحدهای تولیدی مواد غذایی